sobota, 6 lutego 2016

Wstęp

Cześć,
Bardzo mi miło, że tu jesteś. Oznacza to, że chcesz się czegoś dowiedzieć o moim blogu i trochę o mnie.

Trochę o mnie (nie za dużo)

Nazywam się Agnieszka Czapla i jestem artystyczną duszą, fotografem, retuszerem, a czasem nawet grafikiem.
Fotografii uczę się od 8 lat i coraz bardziej jestem z tego dumna. Nie zawsze tak było. Jestem niepoprawną pesymistką i długi czas nie wierzyłam, że mi się uda. Nie wiedziałam, co mam zrobić z wiedzą, którą chętnie czytałam na temat fotografii i którą zdobywałam podczas ćwiczeń. Zmagałam się z brakiem czasu, brakiem sprzętu i kasy na sprzęt. Myślałam, że będę robić dobre zdjęcia dopiero, gdy będę miała super drogi sprzęt. A gdy mi się coś nie udawało traciłam wiarę w swoje umiejętności. Dosyć późno pojęłam, że nie można się poddawać nawet, jeśli znajomi pytają "czy dalej bawię się w fotografa?", a rodzina cieszy się, że mam ciepłą posadkę do emerytury.

Trochę o blogu (minimalnie)

Z czasem, gdy moi znajomi oraz rodzina, nie mogli już słuchać monologów na temat fotografii, postanowiłam założyć tego bloga. Oto kawałek mojego miejsca w sieci, gdzie będę dzielić się z wami moją wiedzą o fotografii. Ale nie tylko przewiduję, że dowiecie się sporo o retuszu oraz motywacji. Bardzo chętnie będę dopingować was i siebie do działania. Zmieniamy myślenie kochani pesymiści. Posty o motywacji będą zawierać ćwiczenia, dzięki którym będziemy kontrolować złe myśli. Ale co najważniejsze będzie dużo o fotografii, o jej regułach i o braku reguł. Będzie o retuszu wbrew pozorom można ulepszyć swoje zdjęcie i dlaczego w dobie digitalizacji sztuki, wciąż się boimy obrobić zdjęcie w programie graficznym?
Zapraszam serdecznie do czytania i komentowania, dzielenia się swoimi doświadczeniami, a także obawami. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.