niedziela, 14 lutego 2016

Fotomontaż z mgłą w tle.


Dość istotne było znalezienie odpowiedniego zdjęcia miasteczka, które przypominało wymarłe. Niestety w swojej osobistej kolekcji nie posiadałam takiego zdjęcia.
Udałam się na stronę Freeimages, i tam, po wielu dniach poszukiwań, znalazłam odpowiednie zdjęcie. Zdjęcie dziewczyny mam z kolekcji zdjęć ze strony Death to Stock. Potrzebowałam tylko efektu mgły, którą wykonałam sposobem  opisanym w poście Jak szybko dodać mgłę do zdjęcia.
Dziewczyna została wycięta z tła poprzedniego i dodana do "miasteczka". Dodałam również chmury, aby efekt był bardziej dramatyczny i przyciemniłam pierwszy plan. W sumie fotomontaż nie zalicza się do skomplikowanych, ale zamierzony efekt końcowy został osiągnięty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.